Resident Evil Re:Verse
Beloved Resident Evil characters clash in a fight to the death! Test your skills against other players in six-person deathmatch battles. But don't forget the terrifying creatures! You'll need to master the skills of the heroes and creatures alike if you want to claw your way to victory! Note: A Capcom ID is required in order to play. IMPORTANT NOTICE: Service for Resident Evil Re:Verse will end on June 29, 2025. The game will no longer be playable from this date. Resident Evil Re:Verse and all related DLC will be removed from distribution on March 3, 2025.