Repit
Bob is an ordinary person living a simple measured life. Outside in mid-December, it's snowing a little. After stopping by for groceries and a large pack of ice cream for his daughter, Bob leaves the store and is about to go to the car, but then he slips, falls and let’s go of the full cart. The cart rolls and crashes into an elderly but well-dressed and stately-looking man, knocking him to the ground. Bob tries to get up and run to help the man, but in the blink of an eye everything around freezes, the clouds thicken and a bloody dark fog envelops the area. Not having time to recover, Bob looks at the old man and is horrified, a dark figure with bright red eyes rises above the ground, opens his mouth and says in an eerie voice: Pitiful brat, I will deprive you of your human appearance, you will forever try to get out of the closed loop of punishment and only hope for deliverance from suffering will move you! Before the dark figure can finish, Bob feels himself starting to fail, falling underground and beginning to turn inside out. Feeling incredible pain, Bob lands on his new feet in an angular cave...