Raid Mode Character: Albert Wesker
Resident Evil's ultimate villain and evil mastermind, Albert Wesker, joins Raid Mode. Conquer foes using his exclusive Evade Cancel technique. *Content exclusive to Raid Mode. *Raid Mode is an additional action-focused game mode included with the main game. *Episode One & Compatibility Pack required to access content.