RABBIDS INVASION - PACK #3 SEASON ONE
Enjoy the hit kids' animated TV show in a brand new way! Now you can watch and play with the Rabbids in 3 interactive episodes: "RABBID MARKET", "RABBID DREAMS" and "O' COME ALL YE RABBIDS". Get moving and compete with your family and friends in crazy, fun challenges like Pepper Dance, Shopping Rush, Rabbid Launcher and more...