Quest Hunter: Strangewood
Strangewood is a story addition to Quest Hunter. Explore new locations, fight with new enemies, solve puzzles with new mechanics. Level up new skills and get new weapons and equipment. Play alone or together with your old and new friends! There's something strange going on in the western woods. An enormous cloud of blue mist sucks up everything around. What used to be a wonderful forest is drastically changing. Even bandits tend to avoid these places. It's high time for the Hero to visit these lands and put things right!