▶ Pre-order Bonus Jumpstart the training of your characters with the "Advanced Booster Bundle!" ■ Bundle Contents: - Bracelet of Victory (equipment that boosts EXP gained) - Complete Set of Training Beans (items used in character training) - Dark Emperors Kit * This bonus is only available to those who purchase the game before 14:59 on November 13th, 2025 (GMT).