Pool 8 Balls
Pool 8 Balls is the most realistic and closest to reality billards simulation available on store. 8 Ball Billiards games are the most popular billards simulation all over the world . It features: Highly realistic physic engine Ball react to cues impulse the way they would in reality and you can achieve in this billiard game all ball effects you would do on real pool tables. Very accurate controls and targeting Controls are designed to be intuitive and simple but yet allow you show off all your billards techniques including back spin, top spin, left/right spins and more. 3D/2D Views Swith easily duing pool game between 2D and 2D views How to Play At start and after opponent fault, move the cue ball by sliding the player hand over the table. Once in required position, rotate your cue to achieve the correct angle. Then slide the left-hand cue slider to achieve the desired impulse.