Play Something Different Vol. 1
Expand your gaming horizons with a trio of unique gaming experiences. This bundle contains Golem Gates, Spectrum, and Verlet Swing. Golem Gates: Conjure armies and wage war against otherworldly forces in this post-apocalyptic sci-fi blend of action-strategy and card battler, with tactical combat across single player, co-op, and multiplayer. Spectrum: Jump, dive and find your flow to skillfully navigate an abstract world of shifting shapes and vibrant colours. An immersive experience of pure, zen-focus platforming. Verlet Swing: Fast-paced swinging action. Sail and soar through strange landscapes of koi fish, pizza slices and other bizarre obstacles. Grab your hookshot and enter surreal fever dreams.