Planet Coaster: Spooky & Adventure Bundle
Your guests are in for a treat with this exciting bundle combining the Spooky Pack and Adventure Pack! It contains five thrilling rides, two new entertainers, and over 150 new unique blueprints to feed your imagination and help you create your all-time epic coaster park. Five New Rides The Hoax is a free-spinning haunted house ride with a tightly twisting track capable of fitting even the smallest spaces. The Huntsman is uniquely designed to rotate on an axis, putting your guests face-to-face with ghouls and ghosts. Island Adventure is a high-capacity boat ride designed for large bodies of water. Land Ahoy is Island Adventure’s little sister, travelling down its own narrow waterways. Gold Fever is a mine cart coaster hurtling guests over and through a curious temple. All-New Scenery New spooky scenery pieces let you transform your parks into sinister sensations and set your frightening imagination free. Design a haven for horror! In addition, adventurous new scenery pieces are perfect for constructing anything from a trap-filled gauntlet to a jungle-themed escape. Unmissable escapades await! Brand New Blueprints Select from a massive assortment of new blueprints to lay down pre-made items instantly. From glorious golden statues to fully animated haunted house rooms, you can mix and match with everything in the base game to build the epic coaster park of your dreams. Two New Entertainers Please welcome the delightfully haunting King Ghoster, and confetti gun-wielding queen of the jungle Renee Feu!