PC Building Simulator NZXT Workshop
A brand new workshop for PC Building simulator created with NZXT's design team. A crisp, modern space, featuring an all-new layout decorated with NZXT products and swag. Once purchased, you can use this workshop in both Career and Free Build modes of the game, and switch between available workshops whenever you feel like a change of scenery. Features: - All-new layout - Crisp, minimal design - Purple!