Overcooked! 2 - Night of the Hangry Horde
Get ready to take another bite out of Overcooked! 2 Overcooked! 2 - Night of the Hangry Horde sees players face the most terrifying threat to the Onion Kingdom yet, the unbread, and this time they’ve brought friends! This brand new DLC introduces an entirely new horde mode in which players must use all of their cooking know how to repel waves of ravenous undead ingredients. New mode! Eight horde mode levels see players face up against waves of undead enemy attackers including the unbread, giant zombie apples and swift zombie chili peppers Plus 12 new levels! Nine new kitchens and three hidden Kevin levels Four new chefs! Vampire chef, Ghost chef, Werewolf chef and returning favourite Boxhead chef from Overcooked! New mechanics! The guillotine is an efficient new way to chop ingredients and the furnace must be fueled with coal in order to roast your dinners Three recipes! Fruit pies, soup and roast dinners.