OUTRIDERS Demo
Take your first steps into a savage future in the OUTRIDERS Demo, and get a taste for the most aggressive RPG-Shooter in the genre. With all four classes available, and the first four brutal abilities from each, you can assassinate your enemies as the Trickster, incinerate them as the Pyromancer, punish them up close as the Devastator, or at range as the mysterious Technomancer. Play single-player, or with up to two friends, as you experience the prologue and opening hours of OUTRIDERS. NOTE: The OUTRIDERS Demo requires a free Square Enix Members account - allowing transfer of your progress, including your customized Outrider character, to the full game. Square Enix Members will also receive a free ‘Slick and Smooth’ in-game emote! The OUTRIDERS Demo also requires persistent online access. Game leverages Smart Delivery allowing access to both the Xbox One title and Xbox Series X title when available.