Öoo
A Bomb Caterpillar's Big Adventure! "Öoo" is a charming yet mysterious exploration puzzle platformer where you discover creative ways to use bombs! A Variety of Solutions Using Bombs! Discover unique ways to use bombs! Uncover hidden paths with clever bomb usage! Traverse the map to find hidden routes! Features ・A dense experience that can be enjoyed in just 2–3 hours ・A cute yet oddly mysterious world ・Diverse puzzle solutions that change depending on how you use bombs ・No text — enjoy the game without language barriers ・So cute that even people who dislike bugs can enjoy it comfortably.