No Straight Roads
Start a rock band & end the EDM empire in NO STRAIGHT ROADS, a rockin' action-adventure from the minds of Wan Hazmer (Final Fantasy XV) and Daim Dziauddin (Street Fighter V). Explore Vinyl City & fight musical megastars on your journey to defeat oppressive EDM empire ‘NSR’, in an action-packed adventure that mashes together rhythm-infused third-person combat with a kick-ass soundtrack!