Nightmares from the Deep 3: Davy Jones
Play the final chapter of the fantastic pirate trilogy! Davy Jones and his undead crew appear once again to kidnap the museum custodian Sarah Black and force her daughter Cory to sign a dark pact. In order to save Cory, Sarah will travel through mysterious locations, solve plenty of puzzles, and learn the truth about the ghost of a beautiful young girl who roams Davy Jones’ island.