Night Rose
With this expansion, you’ll embark on a completely new adventure. It features plenty of action in a 3D environment with an anime-style visual aesthetic. PROLOGUE Rose was walking through the rose garden when she was ambushed by vampires. She was then taken to the cursed castle known as the “Prison of Illusion.” Uriel, the main character, must explore the castle’s various areas to save his beloved. He must overcome challenges, traps, and various enemies while collecting Orbs to exchange for new outfits.