Take down Racers, stay one step ahead of the cops and beat your Rivals with the Concept Lamborghini bundle. Includes both Cop and Racer versions of the astonishing Lamborghini Gallardo LP 570-4 Super Trofeo and the simply stunning Lamborghini Miura Concept.