NBA 2K24 Pass Upgrade
The Pass Upgrade in NBA 2K24 allows players who purchase the Pro Pass to upgrade to the Hall of Fame Pass. (10 Level Skips will be consumed immediately after purchase and progress a player 10 levels beyond the level they are when purchase is made) *NBA 2K24 Pro Season Pass and Hall of Fame Pass require base game, internet connection and NBA 2K Account.