MXGP 2019 - Twilight Pack
Buy the Twilight Pack and change the look of your rider and your bike with two full animated dark-themed customisation sets! Show off your style during the race by wearing two different rider sets consisting of helmet, mask, suit and boots and two animated bike liveries with a mist and darkness effect.