MX vs ATV Legends - 2025 Track Pass
Get all upcoming 2025 Track expansions for MX vs ATV Legends at a special price! This pass includes 3 DLCs: - 2025 AMA Pro Motocross Championship - An official pro rider compound (release in winter 2025) - A quarry map & stadium pack (release in winter 2025)