Minecraft: Smurfs
Step into the world of the Smurfs! Gargamel is causing trouble, and it's up to you to save the day. Rescue captured Smurfs, outsmart Gargamel in a potion battle, test your stealth against Azrael, and dash through parkour challenges. Explore Smurf Village to meet iconic characters like Papa Smurf, Smurfette, and Hefty Smurf.