Minecraft: Jurassic World Add-On
Official Jurassic World dinosaurs can now roam your Minecraft worlds! Build your outpost and set out to find and preserve every dinosaur species. Subdue wild dinosaurs and transport them into high-tech enclosures to extract DNA, observe their behavior, and breed them to prevent their extinction! Includes the latest Rebirth dinosaurs.