Minecraft Dungeons: Creeping Winter for Windows
A creeping winter is slowly taking over everything it touches, and the source of its chilling power is a powerful creature known as the Wretched Wraith. To stop the never-ending winter in its icy tracks, a noble hero must take on new missions in the lands trapped below zero. It won’t just be wintry winds that seek to throw the hero from their path to destroy the Wretched Wraith, but new enemies such as the Illusioner and Iceologer will join the brawl! As you hunt down the source of corruption, you’ll discover new armour, weapons, and artifacts below the snow and sleet. Stay cool and keep a steady hand, for the frost is unforgiving. FEATURES - Take on 3 brand new missions. - Battle the Illusioner and Iceologer. - Face the Wretched Wraith. - New weapons, armour, and artifacts. - Slide across the ice.