A special value set containing content to change the appearance of your character. Customize your character even more and enjoy a more entertaining experience! The following content will be added to Monster Hunter: World or Monster Hunter World: Iceborne. - Hairstyle: Wandering Samurai - Hairstyle: Fluffy Mop - Pendant: Pukei Strap - Pendant: Strollin' Paolumu - Pose Set: Weapon Pose (3) - Pose Set: Crouching - MHW:I Gesture Pack: Swag Dance Set - Gesture: Hip Hop Dance - Gesture: Windmill Whirlwind Note: - The items in this set can be purchased individually. Please be careful not to purchase the same item twice. - The purchase of Monster Hunter World: Iceborne is required to use some of the content in this set.