A special value set that contains all of the hairstyles available for sale in Monster Hunter World: Iceborne. The following content will be added to Monster Hunter World: Iceborne. Hairstyles: - Wild Pompadour - Mysterious Samurai - Artful Buzz - Hime Cut - Light & Wavy - Semi-long Up - Great Mohawk - Pleasant Ponytail - Short Bob - Long & Wavy - Half Ponytail - Fluffy Mop - Rath-a-like - Wandering Samurai Note: - The items in this set can be purchased individually. Please be careful not to purchase the same item twice. - Purchase of Monster Hunter World: Iceborne is required to use this content.