METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER
Pre-Order Bonus ・Uniform: White Tuxedo *This content is also obtainable through in-game progress. The Beginning of it All. A remake of the 2004 game METAL GEAR SOLID 3: SNAKE EATER, with the same gripping story and engrossing world, now with all new graphics and 3D audio that enhance the jungle atmosphere. Get ready for the ultimate survival stealth action experience. Everything you love, and more The story, characters, voice acting, gameplay, and music that made the original a sensation return, remade for modern consoles. This evolutionary leap breathes new life into every cutscene, and rebuilds every corner of the world. Authentic to life portrayals The battle damage system has been upgraded, with the wear and tear of Snake's clothes, as well as bruises and bullet wounds on his body, reflected in real time. Injuries will leave their mark on Snake's body permanently, telling a story of each player's unique journey through the game. Deeply immersive experiences Players can elect for a newly added, more modern control style. These intuitive controls let you focus entirely on the game, and the immersive thrills of the survival stealth experience. You can also choose to play with a classic control style that more closely recreates the feel of the original game. Additional Game Modes: *FOX HUNT scheduled for release in Fall 2025. *All other additional content will be available at game launch. Additional content will be available to Early Access users during the Early Access period. ・SNAKE VS BOMBERMAN Take control of Snake, and face off with Bomberman in this special side mode. Blast 'em away in each stage! ・FOX HUNT An all-new online multiplayer mode, set in the same world as the main story. This new mode makes use of stealth and survival elements to deliver exciting hide-and-seek-style back-and-forth gameplay. ・Secret Theater Find 8mm film canisters, secretly carried by enemy soldiers, to unlock these humorous takes on certain scenes. You can find scenes from the original Secret Theater, as well as newly created videos. *Secret Theater will be unlocked after finishing the game. *Film canisters carried by soldiers can be collected during initial playthrough. ・GUY SAVAGE Δ The "Guy Savage" nightmare game returns in a fully reimagined version that captures the essence of the original while providing a fresh new look from PlatinumGames. Trigger the nightmare sequence during gameplay or clear the entire story mode to unlock it as a bonus mode. *GUY SAVAGE Δ will be unlocked after finishing the game. *A Digital Deluxe Edition of the game is also available, listed separately. Please take care to avoid unintended duplicate transactions.