Meowgic Mix (Windows)
Welcome to Meowgic Mix, an adorable pixel art puzzle where a floating cat on a living book must mix potions and deliver them to the correct cauldrons. There are 30 stages inside a magical academy, with challenges that require strategy, logic, and a good dose of feline cleverness. Observe the classroom where each cauldron awaits its perfect potion. Push bottles, plan your route, and avoid getting stuck while solving each enchanted mini-puzzle. And if something goes wrong, no worries — undo or restart is always just a paw away. Meowgic Mix combines charming pixel visuals, relaxing music, and mechanics made for players who love calm puzzles, cute animals, and a touch of fantasy. Get ready for a cozy, clever, purr-magical experience where every completed level is a tiny victory in feline alchemy.