Meet Your Maker: Sector 2 Arsenal Pack
Meet Your Maker’s Sector 2 Arsenal Pack adds a calculating Custodian and a vicious new guard to your toolbox. Deep in the desolate Arctic wastes lies the Shattered Peak Sanctuary, home to the latest lethal advancements in tech and cloning. Battered by suffocating snowstorms and facing endless isolation, fear and paranoia soon took hold. Custodian and Advisor turned against one another in an all-out war that reduced the former research facility to a blood-splattered nightmare. Their deadly creations are now yours to harness. The Sector 2 Arsenal Pack contains: 1 CUSTODIAN: - Overseer Succumbing to paranoid delusions, the Overseer fused her nervous system to a prototype Fortalis Suit, giving her unique abilities and considerable power. - Jump and Glide : Coupled with the Overseer suit, the Slipstreamer Biolink allows you to slowly glide after jumping, avoiding danger while still being able to attack or defend. - Visible Harvester Path: Augmenting the Overseer’s hallucinations, the Pathfinder Biolink reveals the Harvester Path, ensuring Raiders will never be lost in an Outpost again. - Scout the Environment: The Scavenger Biolink helps Raiders spot the location of Forsaken Tombs and other resources by highlighting them throughout the environment. 1 GUARD: - Assassin The Assassin is a terrifying hunter that relies on stealth to ambush its target. - Stealth Master: The Assassin remains nearly imperceptible until they unleash their devastating attack. Raiders will have to pay close attention to the visual distortion and sounds generated by the Guard’s movement. - No Fall Damage: Builders can get creative as this this Guard is not affected by fall damage, meaning they can drop from any height to kill unsuspecting Raiders. - A Punishing Dash Attack: When attacking, the Assassin performs a medium-range horizontal slash attack that's difficult to avoid.