MechWarrior 5: Clans - Invasion Mech Patterns
MECHWARRIOR 5: CLANS Invasion Mech patterns. Unlock the Invasion Mech Patterns for 16 Clan Omnimechs. Customize your mechs with these unique designs and stand out on the battlefield.