Maximum Football
Maximum Football delivers authentic gameplay and complete control, letting you build your football universe on your terms. From customizing your team to calling the plays, every decision is yours. Take on the ultimate challenge in College Dynasty mode by recruiting, developing, and coaching your team to national dominance. Face off against rivals in local and online multiplayer, or test your strategy and instincts in Coach Mode. Every decision shapes your path to victory. With smooth, physics-based gameplay powered by Unreal Engine 5, Maximum Football brings the energy of game day to life. This is football built for players who want more - more freedom, more control, more ways to play. Regular content updates and new features keep the competition fresh, with rule sets and game modes shaped by community feedback. Whether you're here to build, battle, or both, Maximum Football is where football fans come to compete. Football on Your Terms Customize logos, jerseys, helmets, player attributes, and playbooks. Then share your creations with the community. College Dynasty Mode Recruit talent, develop players, and compete for championships in a deep, multi-season coaching experience. Authentic Football Gameplay Feel the intensity of every snap with physics-based tackling and realistic animation, powered by Unreal Engine 5. Local & Online Multiplayer Play locally with friends or compete online in head-to-head matchups. Coach Mode Take full control as a strategist. Design plays, set formations, and guide your team from the sidelines. Community-Driven Evolution We’re building this game with you. Expect frequent updates and features shaped by player feedback. Join the Maximum Football Discord to help create the football game you’ve always wanted. This game includes optional in-game purchases of virtual currency (Max Stacks) that can be redeemed for in-game items, including randomized virtual rewards.