Lost Ember: Legendary Souls
Legendary Souls is an expansion of Lost Ember’s world into a new and vast open world that you can explore freely. It features all the playable animals from the main game and you’ll need them all in order to get around the different biomes, climb massive mountain ridges, search for forgotten memories deep in the lake and see the world from high above. Help more lost embers make their way to the legendary City of Light by helping them understand their past through the new Soul Quests.