”Lost Code” Hunter layered weapon pack
Is this a legacy of a lost civilization? A set of layered weapons with a never before seen transformation mechanism for a great deal! The following is included in this content: - "Lost Code: Asca" Hunter layered weapon - "Lost Code: Kiri" Hunter layered weapon - "Lost Code: Carnhan" Hunter layered weapon - "Lost Code: Rah" Hunter layered weapon - "Lost Code: Mia" Hunter layered weapon - "Lost Code: Nir" Hunter layered weapon - "Lost Code: Mjo" Hunter layered weapon - "Lost Code: Alos" Hunter layered weapon - "Lost Code: Labr" Hunter layered weapon - "Lost Code: Sara" Hunter layered weapon - "Lost Code: Telth" Hunter layered weapon - "Lost Code: Kera" Hunter layered weapon - "Lost Code: Jura" Hunter layered weapon - "Lost Code: Iru" Hunter layered weapon Note: The products included in this set can also be purchased separately. Please be careful of duplicate purchases. After purchase, speak to the Courier in the game and select Add-on Content to receive the content. Usage varies depending on the type of content, as listed below. - Layered Armor can be used in the Layered Armor Settings menu of the Item Box. Please note that layered armor is a "skin" which changes the appearance of the character without affecting their stats and abilities. - Depending on the type of weapon, the sheathing/unsheathing effects of the Hunter layered weapon "Lost Code" series may not be displayed when performing special weapon sheathing/unsheathing. *The items in this set can be purchased individually. Please be careful not to purchase the same item twice.