Lost Chiko 2
The 2nd game in the Lost Chiko series, this time with a different adventure, a different story and a different gameplay! One day while we were sleeping under a tree, a bird comes and tells us that our mother has been kidnapped. We are trying to find our mother by talking to the NPCs etc. on the road. Finally, we open a special cave door with the magic stones we collect and save our mother. Will you be able to complete 50 huge levels by overcoming obstacles, defeating villains, solving puzzles in this challenging adventure? Will you reach your mom at the end of this adventure? Maybe she can make you your favorite pie, if you can find it. 50 huge levels and 5 different biomes, New NPC system, Glide! Yeah, you still can't fly. Merchants and More!