Little Nightmares The Depths DLC
Others lead the escape but the Kid drops down into the Depths of the Maw. Little does he know that this murky place is home to The Granny - abandoned to decay and rage she will let no-one go. He must struggle on if he wants to survive, leap from floating debris to avoid being pulled into the treacherous waters, and find a way to create a path through the depths.