Little Helper Cafe (Xbox One)
In Little Helper Cafe, you control a friendly pet hedgehog who loves helping in the café by pushing sugar cubes into coffee cups, filling holes with macarons, and sliding across honey-covered tiles. After all, every café needs a spiky little helper! Featuring block-pushing gameplay and clever path-solving, the game offers puzzles that are easy to pick up but have surprising depth, wrapped in charming 2D pixel art. Each table is a thoughtfully arranged puzzle where spatial thinking and planning matter as much as sugar in the coffee. With 30 levels across two themed tabletops—cozy picnic outdoors and an elegant marble table—the complexity ramps up gently, introducing creative combinations that will challenge even the most skillful baristas. If you enjoy games that blend cuteness, logic, and a touch of sweetness, Little Helper Cafe will sweeten your mind with every push. Grab a cup of coffee… and start pushing!