Little Big Adventure - Twinsen's Quest
Embark on a Timeless Adventure, Reimagined Twinsen is back in this remake featuring a new stylish makeover and modernised gameplay. Faithful to the original game, Little Big Adventure – Twinsen’s Quest takes you on an epic journey on a small planet harbouring both magic and technology. A Tale of Destiny and Heroism On a planetoid with two suns, four species lived in perfect harmony... But that all changed when Dr. Funfrock, a brilliant scientist, invented cloning and teleportation, bringing the inhabitants under his total control. End the clone occupation as you play Twinsen, a model citizen turned into a fugitive. Armed with your mysterious Magic Ball, explore beautiful landsapes, solve intricate puzzles and face formidable foes! Whether you're a long-time fan or new to the series, Little Big Adventure - Twinsen's Quest offers an adventure like no other. Are you ready to become the hero Twinsun needs? Features - Discover a compelling story with deep themes. - Navigate through Twinsun with the revamped level layout and the redesigned controls. - Defeat foes with an enhanced Magic Ball. - Enjoy a brand new art direction. - Immerse yourself with a new soundtrack by the original composer.