Lia: Hacking Destiny
In a post-apocalyptic world where machines have taken over the planet, the humans left behind now fight to survive, hunted by oppressive robotic patrols. Fight, hack, and become the resistance: humanity’s hope is in your hands. Your own playstyle Set your combat pace by cycling through a colossal arsenal of devastating weapons. Go for a sniper and a katana for deadly precision… or embrace chaos with a bazooka in hand. Unlock dozens of power-ups, craft unique builds, and mix and match for endless possibilities until the robots are nothing but scrap metal. Take down brutal robots Raid distinct industrial facilities, each with enemies and bosses that grow increasingly challenging and… unique. An overprotective robot mom who mistakes love for mass destruction? We’ve got it. A Segway-riding robot trying to play mall cop? Also, yes. A ravenous robotic dinosaur in a post-apocalyptic zoo? Absolutely. Think you’ve got what it takes to crush these tin cans? Free the caged cats Stop the robots from monetizing hypnotic cat videos. Free the fluffballs from the algorithm’s chains and earn the lifelong loyalty of an entire feline army. Stop the spam! Uncover the secrets of a robot society where work shifts are endless and ads have no limits. Outsmart an absurdly strict CAPTCHA system and prove you’re smarter than AI. Fight to keep Earth from being overrun by all that spam!