Legendary Pirate Crew Pack
Add-on for Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii that adds legendary characters like Kazuma Kiryu and Daigo Dojima to your pirate ship crew. ■ STRONGEST PIRATE CREW SET - Crewmate: Kazuma Kiryu - Crewmate: Daigo Dojima - Crewmate: Yuki - Crewmate: Ono Michio ■ ENTHUSIASTIC SUPPORTERS SET - Supporter: Futoshi Shimano - Supporter: Tsukasa Sagawa - Supporter: Homare Nishitani - Supporter: Nugget *You must own a copy of Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii in order to use this add-on content. Please update the game by downloading the latest patch and updating before using it. *Please be aware that the additional content included in this pack is also sold in separate sets or editions. *The “Legendary Pirate Crew Pack” will be available after the main character's pirate ship upgrade event in Chapter 2 of the main game. *The contents of the "Legendary Pirate Crew Pack" will not be counted toward in-game achievements.