Kuhn Equipment Pack
Expand your gaming experience with the new official extension for Farming Simulator 17! This DLC contains 18 new implements from KUHN. Once downloaded, the additional content will be available through the in-game shop. Be sure to have sufficient in-game currency to buy them!