Johnny Trigger: Butcher DLC
With this DLC you'll unlock: - Butcher skin - Vengeance weapon - Additional 15 keys to open locked doors in base - Additional 50 hammers to unlock another upgrades in base Customize your appearance with Butcher skin and pick up a new unique weapon now!