Jimmy's Vendetta Pack
Revenge has never been more fun than in Jimmy's Vendetta downloadable content. Play Jimmy as he breaks out of prison to pay back the betrayal of his former associates. Explore 10 square miles of Empire Bay's detailed and interactive city while completing multiple city quests, scoring points and setting high scores on leaderboards as you take out your revenge on anyone who gets in the way.