Jabba's Palace Character Pack
The dregs of the galaxy’s criminal underworld come to LEGO Star Wars: The Force Awakens with Jabba’s Palace Pack. This character pack includes the mighty Jabba the Hutt and his loyal retainers Bib Fortuna, Malakili and Gamorrean Guards, plus the bounty hunter Boushh, band leader Max Rebo, dancer Oola, and Princess Leia in her Jabba’s prisoner costume.