Ironcast Commander Pack
Expand your battle resources with two additional mechs and Commanders for Ironcast. This bundle includes: The Stirling Pack The Stirling Pack includes an additional Ironcast, ‘The Stirling’; as well as a new Commander. The Stirling utilises a magnetic limpet cannon to blast an enemy target with electrical energy. The Windsor Pack The Windsor Pack includes ‘The Windsor’ Ironcast which uses a unique device to steal a layer of shield defences from its opponent, weakening them whilst improving its own defences.