Download and play as Enchantress - The all-too ordinary life of June Moone ended the day she was possessed by the Enchantress, a demonic sorceress with aspirations of world domination. Today, she fights for her very soul, struggling to harness the Enchantress' magic for good. If she fails, the Enchantress will consume her—and our world won't be far behind.