House Flipper - Party Furniture Pack
Get ready for an absolute blast! This time of year, PARTY is all you need! Jump into the newest furniture pack that will allow you to throw the wildest parties in the House Flipper Universe! Lights? Camera? Music? We’ve got you covered! Do you prefer the classic Disco? Or maybe the modern Neon Disco? In any case, we've got something for everyone! The DLC will include over 200 new items!