Hole io: Red Planet DLC
With this DLC you'll unlock: - Mars map - Black Hole skin - Cauldron skin - Diablo skin - Rainbow skin - Spinner skin - Poop skin - Ring of Fire skin - Sandworm skin - Caution skin Choose your crazy skin, eat astronauts, space vehicles, solar panels, space stations, spacecrafts and grow BIG!