Holdfast: Nations At War - Grenadier Regiments
But all the world’s brave heroes, there’s none that can compare! Soldier with these dashing fellows from the Grenadier Regiment DLC and march onwards valiantly into the fray. Content present in Holdfast DLCs is purely cosmetic. It doesn’t and never will impact gameplay. Your kind generosity will be put to good use and bring this genre of roleplay warfare games that all of us are fond of into the limelight. The Grenadier Regiments DLC unlocks 6 unique uniforms for the Grenadier class. DLC Unique Unlocks ● Unlock the British Empire's Belgian 7th Line Battalion uniform. ● Unlock the French Empire’s Polish 4th Infantry Regiment uniform. ● Unlock the Kingdom of Prussia’s 1st Silesian Infantry Regiment uniform. ● Unlock the Russian Empire’s Nizhnii-Novgorod Opolcheniye uniform. ● Unlock the Kingdom of Italy's Battaglione Guardia Alla Città di Milano uniform. ● Unlock the Austrian Empire's Serbische Freikorps uniform. ● Unlock the Grenadier Of The Line portrait for your playercard. ● Unlock the The Veteran title for your playercard.