"High-Class Dream Style" Costume for Yumia
An academy-themed costume for Yumia. Adds the "High-Class Dream Style" costume for Yumia. Note: - Costumes are available after unlocking base building and placing a Dressing Room. - This product is part of the "Atelier Yumia Season Pass." Please be aware that there are other products which contain this content. Be careful not to make duplicate purchases. - This product is part of the "Atelier Yumia - 'Fantasy Academy' Costume Set" and the "'Fantasy Academy' Costume Set for Yumia and Flammi." - Please check the official "Atelier Yumia" site for details.