HEN, CHICKS AND CATS
'HEN, CHICKS AND CATS' is a fun logic puzzle game where you have to think before you move, one wrong move and the hen 'Ju' could fall into traps or run into an unfriendly cat. The hen is scared, so it won't stop running until it bumps into something, so think before you run around. Your objective is to save all the lost chicks, preventing the cats from reaching them before you do. Cats mimic your movement, so find a way to get them to stay away from ‘Ju’ and her chicks.