Hamster Playground - Vehicle Pull Game Mode
Hold on to the wheels - "Vehicle Pull" is the newest game mode in HamsterPlayground! Turn up the excitement as your hamster becomes a small strongman, pulling mini-vehicles through challenging tracks. This is no ordinary race; it's a test of your hamster's strength, strategy and power! In "Vehicle Pull," your hamster puts on his tiny harness and prepares to tow a miniature wagon. Compete against friends or AI opponents in dynamic button-pushing challenges. Prove that your hamster is not only fast, but also extremely strong.